בטחוני יומי: צה"ל תקף 9 מטרות בסוריה, ביו"ש נמשך המרוץ נגד הזמן

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ No Comments on בטחוני יומי: צה"ל תקף 9 מטרות בסוריה, ביו"ש נמשך המרוץ נגד הזמן
    14:53
    19.05.24
    אתר קול חי No Comments on חשש לשכר העובדים: עוקל חשבון הבנק של החינוך העצמאי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות גדולים של צה"ל המשיכו גם הלילה בפעילות מואצת בנסיון לאתר את מקום המצאם של שלושת הנערים החטופים. קצין בכיר מגלה הבוקר כי ריכוז המאמץ באזור צפון מערב חברון נמשך גם ביממה האחרונה. הלילה נסרקו 80 יעדים, נעצרו 37 אנשים ונתפס אמל"ח.

    "ריכוז המאמץ באזור דרום עציון וצפון חברון יעשה גם בימים הקרובים" אומר הקצין.

    כוחות הצנחנים פעלו בכפרים הסובבים את חברון, כשעיקר המאמץ של צהל ייעשה גם בזמן הקרוב בפעילות לשחרור החטופים ומציאת החוטפים.

    ובתוך כך צה"ל תקף הלילה תשעה מוצבים וטנקים של חטיבה 90 של צבא סוריה בתגובה לירי שבוצע אתמול בבוקר לעבר אזרחים ישראלים שעבדו מערבית לגדר המערכת וכתוצאה ממנו נהרג נער ישראלי ונפצעו שלושה אזרחים נוספים. המטרות שייכות לצבא הסורי וכוללות מפקדות ועמדות ירי. זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

    במהלך הלילה בפעילות צה"ל ותחנת מעלה אדומים בכפר עיזריה ואבו דיס נעצרו 8 חשודים בפח"ע עממי והישתייכות לארגון עויין ,נתפסו חומרי הסתה ואביזרים שונים להפגנות,כלל העצורים הובאו לחקירה בתחנת מעלה אדומים

    במקביל, המשטרה המליצה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ חנין זועבי (בל"ד) בעקבות דבריה בנוגע לחטיפת שלושת הנערים. המלצת המשטרה הועברה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ולפרקליט המדינה שי ניצן.



    0 תגובות